İçeriğe geçmek için "Enter"a basın

Bu yöntemler rahatlatıyor

Bu yöntemler rahatlatıyor

Gün içerisinde farkına varmasak da bir sorunla karşılaştığımızda, korktuğumuzda, endişelendiğimizde kaslarımızı sıkıyoruz. Omuzlarımızı geriyoruz, çenemizi kasıyoruz…

Bu yöntemler rahatlatıyor

Bu da kaslarda tansiyona neden oluyor. Kasları rahatlatmak ve stresten arınmak için etkili yöntemlerden biri de “progresif kas gevşetme” tekniği.

Bu yöntemler rahatlatıyor

Kulağa karmaşık gelse de aslında çok basit bir şekilde uygulanıyor.

Bu yöntemler rahatlatıyor

Teker teker kas gruplarına odaklanılıp, kaslar yavaşça sıkılıp bırakılarak tüm vücut rahatlatılıyor.

Bu yöntemler rahatlatıyor

Başlamadan önce başınızı da yaslayabileceğiniz rahat bir sandalyeye oturun, TV gibi dikkatinizi dağıtacak şeylerden uzaklaşın, rahat kıyafetler giyin.

Bu yöntemler rahatlatıyor
AYAK: Ayak parmaklarını aşağı doğru kıvırın ve bırakın.
Bu yöntemler rahatlatıyor
ALT  BACAK VE AYAK: Baldır kaslarını sıkın ve ayak parmaklarını kendinize doğru çekin
 

Bu yöntemler rahatlatıyor

.

ÜST BACAK: Bacağın üst kısmındaki kasları sıkıp bırakın.

Bu yöntemler rahatlatıyor

GÖZLER: Gözlerinizi sıkıca kapatın.

 

İlk yorum yapan siz olun

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir