İçeriğe geçmek için "Enter"a basın

GDZ Elektrik Dağıtım Şirketi’nin kurumsal iletişim uzmanları ile yöneticileri, Gaziemir Belediye Başkanı Halil İbrahim Şenol’u ziyaret etti

İzmir ve Manisa’da yaklaşık 4 milyon aboneye hizmet veren GDZ Elektrik Dağıtım Şirketi’nin kurumsal iletişim uzmanları ile yöneticileri, Gaziemir Belediye Başkanı Halil İbrahim Şenol’u ziyaret ederek bu bölgede yapacakları çalışmalar hakkında bilgi verdi, işbirliği önerisi yaptı

İzmir ve Manisa’da yaklaşık 4 milyon aboneye hizmet veren GDZ Elektrik Dağıtım Şirketi Kurumsal İletişim Uzmanı Tanyel Türkmen, Kurumsal İletişim Uzman Yardımcısı Elvan Argün ile Gaziemir Metropol İlçe Yöneticisi Ümit Tan, Gaziemir Belediye Başkanı Halil İbrahim Şenol’u ziyaret etti. 29 Mayıs 2013 tarihindeki özelleşmenin ardından kesintisiz ve kaliteli elektrik üretimi ile altyapı çalışmalarına hız veren şirketin yaklaşık 3 bin kişiye istihdam sağladığını aktaran şirket yöneticileri, tüketici memnuniyeti konusuna büyük önem verdiklerinin altını çizdi.

Akıllı, çevreci ve teknolojik bina…

Gaziemir başta olmak üzere bölgede yapacakları altyapı çalışmaları hakkında bilgi veren şirket yöneticileri işbirliği önerdikleri Başkan Şenol ile doğru ve etkili iletişim kurmak için ziyarete geldiklerini anlattı. Günümüz dünyasının önde gelen sorunlarının birisinin enerji olduğunu vurgulayan Başkan Şenol, yaklaşık bir yıldır hizmette bulunan belediye hizmet binasının yapımı sırasında bu konuya özel önem verdiklerini söyledi, “Akıllı, çevreci ve teknolojik olarak inşa ettiğimiz bu bina, kendi enerji ihtiyacının yüzde 40’ını üretiyor. Tasarruf konusuna da dikkat ediyoruz” diye konuştu.

Çağrı merkezi 7/24 hizmet veriyor

İzmir ve Manisa’da yaklaşık 50 işletme yöneticiliğine sahip olan GDZ Elektrik Dağıtım Şirketi, kaliteli ve kesintisiz elektrik enerjisi sağlamak amacıyla altyapıyı sürekli geliştirirken, teknolojik gelişmelerin ışığı altında müşteri memnuniyetini arttırmayı hedefliyor. Dağıtım merkezlerini uzaktan izleme sistemi ile ölçülebilir ve izlenebilir hale getiren şirket, arıza ihbarlarının ve diğer sorunları ile taleplerin daha hızlı çözümlenmesi için çağrı merkeziyle 7 gün 24 saat hizmet veriyor. Coğrafi Bilgi Sistemi çalışmalarını sürdüren şirket,  planlı kesintileri önceden SMS ve e-posta ile müşterilerine bildirerek, hizmet kalitesinin çıtasını yükseltmeyi hedefliyor.

b0d74b3cb6709dfe0104c7276a88dd8cb0d74b3cb6709dfe0104c7276a88dd8c

İlk yorum yapan siz olun

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir